სს ,,ელიტ ელექტრონიქსი’’ (ს/კ 202268928) გილოცავთ შენაძენს და მადლობას გიხდით რომ არჩევანი ჩვენზე შეაჩერეთ.
კომერციული გარანტია:
• გარდა კანონისმიერი გარანტიისა, სს „ელიტ ელექტრონიქსი“ (ს/კ 202268928) გთავაზობთ კომერციულ გარანტიასაც, რომელიც, რიგ შემთხვევებში, კანონისმიერ გარანტიაზე უკეთეს პირობებს ითვალისწინებს. მოგახსენებთ რომ კომერციული გარანტია არ ზღუდავს კანონისმიერი გარანტიის პირობებს.
• კომერციული გარანტია ვრცელდება მხოლოდ ისეთ ნაკლზე, რომელიც საქონელს ყიდვისას გააჩნდა (თავდაპირველი ნაკლი). თუ ნივთს გახსნისთანავე (ყუთიდან ამოღებისთანავე) დაუფიქსირდა ვიზუალური ნაკლი. აუცილებელია, შეძენილი ნივთის ვიზუალური მდგომარეობის შემოწმების პროცესს ესწრებოდეს - სს „ელიტ ელექტრონიქსი“-ს (ს/კ 202268928) წარმომადგენელი.
• თუ შეძენილ ნივთს გაყიდვიდან 5 (ხუთი) კალენდარული დღის განმავლობაში აღმოჩნდება თავდაპირველი ნაკლი, მყიდველმა დაზიანებული ნივთი აღნიშნულ ვადაში უნდა წარადგინოს სს „ელიტ ელექტრონიქსში“-ს (ს/კ 202268928). იმ შემთხევაში, სს „ელიტ ელექტრონიქსი“-ს (ს/კ 202268928) შეცვლის აქტით დაადასტურებს თავდაპირველ ნაკლს, მომხმარებლის თანხმობით ნივთი შეიცვლება - სს ,,ელიტ ელექტრონიქსის“ (ს/კ 202268928) კომერციული გარანტიის ფარგლებში.
• სს „ელიტ ელექტრონიქსი“ (ს/კ 202268928) გთავაზობთ კომერციულ გარანტიას გაყიდვის შემდგომი დაზიანებული მოწყობილობის უსასყიდლო შეკეთებას ან მომხმარებლის თანხმობით შეცვლას - სრული გარანტიის პირველ პერიოდში - 2 (ორი) წელი , რაც მოიცავს მოვაჭრის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ამ ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად; სრული გარანტიის მეორე პერიოდში სს ,,ელიტ ელექტრონიქსი“ (ს/კ 202268928) დააფინანსებს მომსახურებას, ხოლო სათადარიგო ნაწილისა და ტრანსპორტირების ღირებულებას იხდის მომხმარებელი.
• სს ,,ელიტ ელექტრონიქსის‘’ (ს/კ 202268928) კომერციული გარანტია ასევე მოქმედებს განსაკუთრებული (specialty) კატეგორიის პროდუქტებზე - რომელიც განისაზღვრება საგარანტიო ბარათზე შესაბამისი სიმბოლოთი - sp. აღნიშნული კომერციული გარანტიის პირობები sp კატეგორიის ნივთებზე გულისხმობს შემდეგს:
1. თუ sp კატეგორიის პროდუქტის გაყიდვიდან 2 წლის ვადაში, მას აღმოაჩნდება თავდაპირველი ნაკლი და სს „ელიტ ელექტრონიქსი“-ს (ს/კ 202268928) შესაბამისი დასკვნით დაადასტურებს ასეთ ნაკლს, მომხმარებლის თანხმობით ნივთი შეიცვლება კომპანიის მიერ დადგენილი წესით.
2. იმ შემთხვევაში, თუ:
a. sp კატეგორიის პროდუქტს მოყვება ასევე სს ,,ელიტ ელექტრონიქსის“ (ს/კ 202268928) კომერციული გარანტია 2 წელზე მეტი ვადით, და ნივთს - შეძენიდან 2 წლის შემდეგ აღმოაჩნდება თავდაპირველი ნაკლი, რომელსაც დაადასტურებს სს „ელიტ ელექტრონიქსი“-ს (ს/კ 202268928) შესაბამისი დასკვნით - მომხმარებებელს გაეწევა უფასო საგარანტიო მომსახურეობა.
b. თუ sp კატეგორიის ნივთის გაყიდვიდან გასულია 2 წელი (თუმცა სს ,,ელიტ ელექტრონიქსის“ (ს/კ 202268928) კომერციული საგარანტიო პერიოდი ისევ ძალაშია) და საგარანტიოდ დაზიანებული ნივთი ვერ შეკეთდება რეკომენდირებულ სერვის ცენტრში მიტანიდან გონივრულ ვადაში - 30 კალდ. დღეში, მომხმარებლის თანხმობით ნივთი შეიცვლება კომპანიის მიერ დადგენილი წესით.
საგარანტიო მომსახურება არ ხორციელდება, უქმდება თუ:
• ნივთის შეცვლისას თუ მომხმარებლმა ავტორიზებული სერვის ცენტრის წარმომადგენელს ნივთი არ გადასცა სრული კომპლექტაციით, შეიცვლება მხოლოდ ნივთის ის ნაწილი, რომელის გადაცემაც მოხდა.
• ამოიწურა ტექნიკის კანონისმიერი და კომერციული საგარანტიო ვადა;
• მომხმარებელი ვერ წარმოადგენს საგარანტიო საბუთს და სხვაგვარად შეუძლებელია ნივთის იდენტიფიცირება;
• საგარანტიო საბუთში წაშლილია ინფორმაცია ან გადაკეთებულია და სხვაგვარად შეუძლებელია ნივთის იდენტიფიცირება.
• გაყიდულ ნივთზე მონაცემები წაშლილი, შეცვლილი, გადაკეთებულია, ნივთზე არ იკითხება/ამძვრალია სერიული ნომერი და სხვაგვარად შეუძლებელია ნივთის იდენტიფიცირება.
• დაზიანება გამოწვეულია პლომბის ან ლუქის მოცილებით;
• წუნი გამოწვეულია ფიზიკური ზემოქმედებით და არასათანადო ექსპლუატაციით;
• დაზიანება გამოწვეულია ჭექა-ქუხილით, უცხო სხეულების და სითხეების შეღწევით, ექსპლუატაციისა და შენახვის წესების პირობების დარღვევით;
• დაზიანება გამოწვეულია ცვალებადი, მაღალი ან დაბალი ელ.ენერგიის მიწოდებით;
• წუნი გამოწვეულია ელ. ქსელის გაუმართაობით, ან მომხმარებლის ბრალეულობით მექანიზმის დანესტიანებით;
• სხვა გარეშე პირების მიერ ჩატარდა სამონტაჟო ან სარემონტო სამუშაოები, რამაც გამოიწვია ნივთის დაზიანება;
• შეძენილი ტექნიკა იქნა გამოყენებული კომერციული და სამეწარმეო მიზნებისთვის.
საგარანტიო მომსახურება არ ხორციელდება თუ მობილურ ტელეფონზე, პლანშეტზე, ფოტოაპარატზე, პროექტორზე, მონიტორზე, ტელევიზორზე, ლეპტოპზე ჩამქრალია მწარმოებლის მიერ დადგენილ პიქსელებზე ნაკლები რაოდენობის პიქსელი.
ნივთის შეცვლა ხდება მომხმარებლის თანხმობის საფუძველზე, მხოლოდ იგივე ან მეტი (განსხვავების დაფარვით) ღირებულების შეცვლის მომენტში გაყიდვაში არსებული ნივთით.
მომსახურე სერვის ცენტრი პასუხს არ აგებს კლიენტის მიერ მოწყობილობაში ჩატვირთული ინფორმაციის შენახვაზე.
მომსახურებასთან დაკავშირებული კითხვების ან პრობლემების შემთხვევაში მოგვმართეთ
სს ,,ელიტ ელექტრონიქსის’’ (ს/კ 202268928) ცხელი ხაზზე (032) 2 48 48 48 www.ee.ge
საგარანტიო მომსახურება - სს „ელიტ ელექტრონიქსი“-ს (ს/კ 202268928) ტელ: (032) 2 48 48 48 INFO@ES.GE
ბოშის შემთხვევაში ტელ: (032) 2 300 020
სს „ელიტ ელექტრონიქსი“-ს (ს/კ 202268928) მისამართები :
ქალაქი |
მისამართი |
თბილისი |
ელიტ სერვისი - პ. ქავთარაძის №3 |
ელიტ სერვისი - დ.გურამიშვილის №64 |
|
ბათუმი |
ელიტ სერვისი - ზ. გორგილაძის 37 |
ზუგდიდი |
ელიტ სერვისი - კ. გამსახურდიას №30 |
ფოთი |
ელიტის მაღაზია |
ოზურგეთი |
ელიტის მაღაზია |
ქუთაისი |
ელიტის მაღაზია |
სენაკი |
ელიტის მაღაზია |
ახალციხე |
ელიტის მაღაზია |
გორი |
ელიტის მაღაზია |
ხაშური |
ელიტის მაღაზია |
თელავი |
ელიტის მაღაზია |
საგარეჯო |
ელიტის მაღაზია |
ავეჯზე საგარანტიო პირობები ხორციელდება საგარანტიო ტალონის შესაბამისად.